2012. szeptember 24., hétfő

Nap lánya - Esztétikai Bungee Jumping kötél nélkül



Mielőtt kezdetét venné mai szellemi vakrepülésem, elöljáróban szeretném tisztázni: nagy tisztelője vagyok a női nemnek, bár az igennek jobban tudok örülni.
(Fenti kijelentésre azért került sor, mert az elkövetkezendőkben nem feltétlenül a gyengébbik nem méltatása jövend el, és így legalább enyhítem némileg a hímsoviniszta billog égető érzését.)

Hogy az elején kezdjem: napi rendszerességgel megtekintem a „nap lánya” fotóit, a későbbiekben ismertetendő weboldalon.
Mivel nem minden olvasóm az én szűkebb pátriámból származik, fellebbentem a fátylat, miről is makogok.
Van itt egy megyei napilap, ami Kelet Magyarország címmel jelenik meg. Lokális szinten csak Tirpák Harsonának hívjuk. (Legalábbis jómagam.)
Ezen sajtóorgánumról annyit érdemes tudni, hogy senki nem olvassa, de mindenkinek jár. Azaz a jólét egy helyi fokmérője.
Amennyiben az ember fia/lánya azon régi megszokások rabja, hogy szívesen vesz a kezébe nyomtatott újságot, a papír érintésén túl megmerítkezhet a múlt állóvizében is, mert a legfrissebb szám általában két nappal korábbi híreket tartalmaz. Azokat sem pontosan.  Ha tartalmaz híreket…
Viszont a „Píjár” fogás itt is működik: Reklámozz nővel.
A hátsó oldalon minden nap egy, a megyénkben született vagy itt élő, hölgy tárja bájait(?) a jobb sorsra érdemes olvasó szemei elé.
Tekintettel arra, hogy egy újságról van szó, csak egy fotó megjelenítésére van lehetőség.
De hála a villamosításnak, a napilap internetes kispajtása a szon (szabolcs online) néven elhíresült portál is rendelkezésünkre áll, ahol a gyorsaság túlszárnyal minden képzeletet, így böngészésünk időpontjához képest akár egy nappal korábbi híreket is megismerhetünk. (Szinte már filmre kívánkozik a dolog: Robert Zemeckis felkészülhet.)
Itt aztán további 40-70 képet is megtekinthetünk az exhibicionista hölgy(?) corpusáról.
Ha másért nem is, ezen fotók szemrevételezése ürügyén, napi rendszerességgel keresem fel az oldalt.

És ezen a ponton rá is térnék a képanyag ismertetésére, a teljesség igényét mellőzve.
A fotósok egyértelműen deklarálták, hogy semmilyen szín alatt nem törekednek a művészi kompozíciók megkreálására, sőt kísérletet sem tesznek ilyen irányú kilengésre.
Elsődleges szempont a hölgyek anatómiájának minél realisztikusabb feltárása. Ezáltal egyrészt biológiai ismereteinket eleveníthetjük fel, másrészt az esztétika tajtékos vizein is raftingolhatunk egyet, mikor is smink nélkül szuperközeliben kapjuk a gyulladt szőrtüszőt visszeres nézőgumónkba.

A képeken megjelenő hölgyek első csoportja a 15-17 éves korosztály, akik oly zsengék, ha letörjük a karjukat, még visszanő.
Mivel emlőjük még strumma okozta duzzanatra sem hasonlít, előszeretettel turbózzák dekoltázsukat úgynevezett push up melltartóval, minek következtében bájos pofikájukat  barnás-lila mellbimbóárnyak keretezik, megszüntetvén az amúgy élettanilag mellőzhetetlen (érted: mell-őz-hetetlen…) nyak nevű szervet.
Mivel igen fiatal egyedekről van szó, elgondolkodik az ember, hol van ilyenkor a szülő, vagy az UNICEF…
Persze ők már sminkelnek is! És itt ragadom meg az alkalmat, hogy tolmácsoljam üzenetem a mindenkori oktatáspolitikusok felé: a rajzórai színkeverés és ecsetkezelés elmélyítésére / elsajátíttatására magasabb óraszámot biztosítani szíveskedjenek.
Binky bohóc ezen hölgyeményekhez mérten szolíd koktélsminkkel az arcán lép a nagyérdemű elé. (Igaz, hasonló érzelmi megnyilvánulást vált ki, mint a fenti lánykák. Feltéve, hogy előbbieket a harsány hahota előcsalogatása motiválta jelentkezésük során.)
A látvány fokozása érdekében, kisegészítő gyanánt, elengedhetetlen kellék a magas sarkú cipő, ami a francia bugyihoz és a méta mackóalsóhoz is egyaránt divatos viselet (már amennyiben az divat, amit a képeken látható lánykák propagálnak).
Amikor ezen „járászati segédeszköz” a klasszikus őzikelábakkal párosul (Bambi 4 év után exhumált lábszára), az ember már hívja is a gipszelőt, hogy itt bizony feladat lesz az első 0,2 mm-es kavicsra való tiprást követően.
Bizonyára trendi az osztályközösségben ilyen fotókkal menőzni, ezért fenti korosztály felülreprezentált a nap lánya oldalon.

Térjünk át a következő életkori decilisre, azon belül is a második X vége felé járó, sok esetben már családanya szerepbe belezavarodott, nők fotóira.
Ők azok, akik már letettek valamit az asztalra, de nem hajlandók meghallani az idők szavát és érzékelni a természet testükre mért csapásait. Fejben ők még 15 évesek, így a „nyolcvan kilós színpicsára” bátran rángatják fel a forrónadrágot. Bizonyára csemetéiket „anya képei” láttán a büszkeség - a még nem szobatiszta utódok esetében – a pisi önti el.
Ezen hölgyek az előbbiekben ismertetett korosztályhoz mérten is többet tárnak fel testükből, mint amit az egyszerű befogadó - vallásából való kitérés kockázata nélkül - elvisel.
A Káma-Szútra kiegészítő kötetében sem látható (szólóban bemutatott) pózokba kitekert hölgyek csábos (nem egyszer szemtengelyferdülés akkut problémájával küzdve) tekintettel mosolyognak a kamerába.
Gondolom, a fotósoknak  jelentős többletköltséget jelent az ezen vigyorokba tönkrement optikák pótlása.
Az „anya kategórián” belül 100 hölgyből mondjuk 1 marad a tisztességes családanya (kitágított – és itt nem a nő genitáliákra gondolok (kivételesen)) szerepkörén belül, de nagy valószínűséggel ő nem a saját gyermekét hozta világra. (Ezen a mondaton el lehet gondolkodni, de nem érdemes.)

És most jöjjenek azon hölgyek, akik a ruhájukkal együtt az önkritikájukat is benn felejtették a szekrényben, amit lomtalanításkor kidobtak; ráadásul, nagy valószínűséggel, annak ajtaján volt a háztartás egyetlen tükre is.
Ezen csoportot életkor szerint nem lehet behatárolni.
Mondhatni, vegyes, mint a koldus-defekátum.
Az egyetlen közös bennük a jelentős súlyfelesleg, és a meglehetősen előnytelenül megválasztott ruhák, kiegészítők.
Az egy dolog, hogy a testükről leszívható háj 2 közepes méretű (15 liter, csak ha valaki űrtmértéktani kutatásokba kezdene) zsíroskupában férne el. De ezt az egésze apokrif alakzatot neccruciba csomagolják. Lehetőleg neonrózsaszínbe.
Ha a KÖJÁL jogutód intézményének (ÁNTSZ) pribékjei, mondjuk a húsboltban találkoznának a hölggyel, bezárnák és egy életre körbeszalagoznák az elárusító helyet; és a teremtő sem tudná meggyőzni őket, hogy nem egy genetikailag módosított sódarral volt dolguk.
Annyi értelme van ezen hölgyeket több perspektívából fotózni, mint ha egy acélgolyóval járnánk el hasonló módon: A fénytörés érdekes lehet, de új tulajdonságot nem fedezünk fel.
Tekintettel arra, hogy megyémet a vidékhez sorolom, azon belül is a mezőgazdasági ágazat egykori fellegvárához, igen szép számban találhatóak még itt traktorok.
Egy-egy ilyen napi lány fotó felbukkanása után gyakran érkezik a helyi Green Peace  aktivisták segélyhívása a nagyobb gépparkkal rendelkező gazdákhoz, miszerint MTZ-jükkel igyekezzenek az Ér patak (helyi mesterséges vízelvezető rendszer) partjára, mert megint felúszott egy fehérbálna. 
Az amúgy sem szárnyaló mezőgazdaságra további terheket ró a téves riasztásból és kiszállásból származó üzemanyagköltség. A képszerkesztőknek már csak ezen oknál fogva is érdemesebb lenne jobban megválogatni a napi dózis minőségét, ha nem szeretnék, hogy végleg leszakadjunk Európa testéről. (Aki mellesleg szintén nő…)

A képekhez minden nap kapunk egy egy-két mondatos magyarázatot is.
Ezekből megtudhatjuk, hogy a hölgyek - szinte egytől egyig - modellek akarnak lenni.
(Egy részük már most az, csak éppen anyahajó- vagy tank modell, de persze ezt csak zárójelben jegyzem meg.)
Általában boldog párkapcsolatban (pár boldog kapcsolatban?) élnek, vagy most kezdtek új életet.
Sokuk fél a fotózástól (de ennek ellenére sikeres modell szeretne lenni), és ilyenkor barátnőjük (aki szintén feltűnik egy közös fotón, és még csúnyább, mint a félénk lány) kíséri el őket.
Azt is megtudhatjuk, hogy legtöbbjük magabiztosan mozog (már amelyiket nem toronydaruval vagy homlokrakodóval kell a tér egy más pontjára áthelyezni) a kamera előtt.
(Egyszer egy olyan hölgyet is megnéznék, aki a kamera mögött mozog magabiztosan. Nagy valószínűséggel nem venném észre hiányát az így megörökített tájban.)
És a végére hagytam a kedvencemet: mindenkinek van egy mottója, ami az életét meghatározza.
Persze nem kell azonnal a legrosszabbra gondolni. Mert ez még annál is rosszabb szokott lenni, mint amire képesek vagyunk gondolni.
Az, hogy „élj a mának” még a mélyenszántó gondolatok közé tartozik.
Van itt olyan, hogy „minden napod úgy éld, mint ha az utolsó lenne”, „élj úgy, hogy ha visszanézed az életed, ne tudd, akció vagy pornófilmet nézel” (Némelyiket elnézve egy mozgalmas zombi holocaust tematikájú filmet pillanatok alatt leforgathatna.)
Szóval extramagvas gondolatok, gigaművelt, alulöltözött szépségektől.
Mire lehet még szüksége egy férfiembernek ezek után?
Talán egy üveg pálinkára, és egy pár kötőtűre, hogy előbbi elfogyasztását követően ne érezze utóbbiak szemüregbe való hatolását (szép magyar mondattal).

És a fokozhatatlan fokozása: a szomszédos, két megye napilapjának is van nap lánya rovata.
A felkorbácsolt kíváncsiság az alábbi címeken, napi rendszerességgel csillapítható (nagykorú felügyelete mellett, saját felelősségre):

  

1 megjegyzés: